onsdag, januar 21, 2009

Kult

Igår var jeg på en veldig bra konsert. Det var smekkfullt, og med lang kø utenfor, på Mono for releasekonserten til det nye fremadstormende bandet Bellman. Hitten "Spaceship, Move Slow" har tikket og gått mange ganger daglig på P3. Masse artikler i samtlige av landets aviser (VG, Dagbladet, Aftenposten, Dagsavisen, Tønsbergs Blad osv).
Og, som sagt, igår var jeg på konsert. Og det var VELDIG bra. Skikkelig frysninger. Lena var litt skeptisk i utgangspunktet, men var skikkelig fan når konserten var ferdig.
Knallbra.
Hørte på plata til og fra skolen idag. Helt til jeg kom inn døra hjemme. Da tok jeg av meg hodetelefonene og stoppet musikken. Så kom det artige. Anlegget i stua var skrudd av, men musikken fortsatte.
Hele Bellman satt i stua og øvde.
Det er kult.

Ingen kommentarer: