lørdag, juni 09, 2007

Godt


Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

8 kommentarer:

Silje sa...

Gratulerer!!!Så utrolig hyggelig! Sagavoll altså, hva skulle vi gjort uten?!

Anonym sa...

Gratulerer!

Tobias sa...

Av ren nysgjerrighet, så lurer jeg veldig på hvem denne anonym er :)

ingvild sa...

Som sagt; grattla:-)

vdsw sa...

Har sagt det før og sier det igjen, den fortjente du! Fin offentliggjøring forresten!

Anonym sa...

Gratulera så enormt masse igjen t begge to! Så søte dåkk e;) eg fekk liksom aldri møtt deg skikkelig å gratulert deg m en stor klem (du stod liksom isolert i posten på jobb så...hehe..) åsså fekk eg aldri truffe deg og sagt god sommer og alt det der heller... triste greie... men eg håpe du får en GOD SOMMER likavel!! nå kan me forresten gå på dobbeldate, d e eg virkelig klar for...:) Sommerklem fra marit

Anonym sa...

Vel talt, vel talt!
Og gratulerer!

Aanis

Regine sa...

Kjekt!

Takk for god tro og oppmuntring dagen før min eksamen forresten, det gikk kjempebra med meg!

Sommerklem!