lørdag, juli 14, 2007

Leir

I sommer har jeg vært leder på leir. Det var KRIK Action 2007, og det var fantastisk. En av de aller beste leirene jeg har vært på.

Der var jeg leder for denne gjengen her.


Dette er alle de 50 som var med på aktiviteten kanopadling på Action. I tre dager var vi seks lederne ute og padlet med denne busslasten med ungdom. Det var skikkelig gøy.

Det er ikke mye som er mer gøy og som føles så givende som å være med på noe som dette. Og Jeg prøver å være med på sånne ting så ofte som mulig, så godt det lar seg gjøre.

Og det er her høsten kommer inn.

Hele neste år skal jeg knapt gjøre annet enn akkurat dette. På en måte.

Jeg kan ikke si at det blir det samme, for ingen vet hvordan det kommer til å bli. Men jeg kan med rimelig sikkerhet påstå at jeg kommer til å ha det fantastisk, og at jeg vil ha det gøy, og anse det som noe veldig givende.

Det er under en måned til jeg flytter dit, og litt over en måned til elevene kommer.

 =)

Memo til selv:
Skaffe klippekort på Haukeliekspressen, rettning Oslo.

1 kommentar:

ingvild sa...

det facinerer meg at du faktisk kan skrive ting du må huske på din egen blogg. sært. god sommer!